سرهنگ همدانی در گفتگو با بسیج خبر داد

نظارت و بازدید از ۱۲۲ حوزه مقاومت بسیج  استان همدان

همدان-معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) همدان از بازدید و نظارت از ۱۲۲ حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۹۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

سرهنگ محسن همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه بازدید از حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان‌های استان در خصوص اهمیت این اقدام اظهار کرد: بازدید و نظارت ستادی از حوزه‌های بسیج باهدف ارزیابی اجرای ماموریت های نمایندگی در حوزه های سیاسی ، فرهنگی ، اعتقادی، نظارتی و جاری شدن ساختار نمایندگی و احصاء موانع، معایب و نواقص جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های ابلاغی نمایندگی انجام شد.

وی افزود: در این نظارت ستادی که به مدت یک ماه به طول انجامید مجموع فعالیت‌های و ماموریت‌های نمایندگی ولی فقیه در بسیج بررسی و جلسات آموزشی و ارائه راهکارهای عملی برای مدیران عقیدتی نظارت حوزه‌ها و شعبات آن برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: این برنامه سالانه از تمام نواحی و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود و در پایان بازرسی و نظارت مجموع محاسن و معایب در قالب تفاهم‌نامه با رده‌ها، مسئولین و فرماندهان جمع‌بندی و ضمن ارائه راهکارهای عملی برای رفع موانع و نواقص و برنامه‌ریزی برای هر چه بهتر انجام شدن ماموریت‌ها به رده‌ها ابلاغ می‌شود.

وی عنوان کرد در پایان این بازدیدها ضمن برگزاری جلسه با فرماندهان نواحی بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر فرماندهان با مدیران عقیدتی نظارت حوزه‌های مقاومت بسیج تأکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار